hari-hari dalam hidupku

"hasbunallahu wa ni'mal wakiil, ni'mal maula wa ni'man nashir.. cukuplah Allah sebagai penolong kami, sebaik-baik pelindung dan Dialah sebaik-baik pembantu"

Dec 28, 2008

JOM MASAK!

smlm, buat ptame kali nye aku msk sndr tnpa bantuan sesiapa.. aku msk udang.. hehehe.. meh aku nak tunjuk care2 mcm mane aku msk.. ecece.. kecoh gler aku.. hahaha.. :p


ptame skali sedia kan bahan2.. iaitu bawang besar dan bwng putih..

eh terlupa.. sediakan juge carrot dan halia..

sediakan udang yg sudah dikopek.. ekor die je x..

panaskan minyak..

goreng kedua2 bawang..

mskkan halia n carrot.. kacau..

msk kan udang pulak.. gaul2..

tutup wat sementara waktu.. tunggu kejap.. kejap je! jgn lame2! :p

yeah! udang da msk! :D

siap! jom makan.



da bleh jd istri mithali.. :P

2 comments:

adwin H said...

eehhh..camtu jek ke?
senang jek aku tengok

>.<

*aku x reti masak~*

Dr. Atikah said...

sng je.. aku ade tmbh kicap sikit.. asalkan sdp jd lah tu.. hehehe... kalau wat2 x jd xtahu la erk.. :P