hari-hari dalam hidupku

"hasbunallahu wa ni'mal wakiil, ni'mal maula wa ni'man nashir.. cukuplah Allah sebagai penolong kami, sebaik-baik pelindung dan Dialah sebaik-baik pembantu"

May 2, 2009

3rd Annual AEA 2009

AEA - Academic Excellence Award 2009

Pada 25 April 2009 SM Taman Ilmu Dan Budi telah mengadakan anugerah kecemerlangan akademik untuk tahun 2008.. program ini diadakan di hall SR Taman Ilmu Dan Budi.. kehadiran ibu bapa amat memuaskan..

hadiah2 diberikan kepada pelajar2 yg berjaya dlm akademik, pelajar yg mendapat lbh 3 pointer untuk cgpa, pelajar yg kehadirannya 100%, anugerah tahfiz, pelajar yg berjaya mendapat markah tertinggi dlm mata pelajaran..

anugerah seterusnya diberikan kepada pelajar yg telah berjaya dalam Peperiksaan Menengah Rendah (PMR) 2008.. hanya pelajar yg mendapat 6A, 7A, 8A, dan 9A sahaje mendapat sijil, trophy, dan wang.. Muhammad Zayd b. Jamaluddin dan Siti Nur Atiqah merupakan tokoh PMR kerana telah berjaya mendapat 9A..

seterusnya anugerah bg pelajar2 SPM 2008.. Wae Halimah dan Nur Nabilah Husna menerima hadiah kerana telah berjaya mendapat 5A dlm SPM.. manakala Fatin Sajeeda dan Nursyazani pula mendapat hadiah dan wang ringgit kerana mendapat 7A SPM 08.. mereka berdua merupakan tokoh SPM 08..

tahun ini ada 2 anugerah baru iaitu anugerah (em ape ntah.. aktiv cocu kot) dan anugerah personality of the year 2008.. Muhammad Zayd b. Jamaluddin dan Fatin 'Atikah bt. hasbullah telah mendapat anugerah personality of the year 08.. agak terkejut juga sbb sy dpt anugerah ni.. hehe.. bg tokoh pelajar perempuan 2008 ialah Nur Nabilah Husna dan tokoh pelajar lelaki pula ialah Muhammad Rizwan b. Saiful Raslin..

selesai penyampaian hadiah, dewan di serikan dgn nyanyian dan muzik tradisional oleh plajar2..
amat meriah dgn tarian spontan dr pelajar2 lelaki form 5 yg tiba2 muncal depan pentas.. mereka merancang last minute. :D

tamat AEA, sy dan 7 rakan bergegas ke UIAM untuk pertandingan debat antara sekolah2 di Malaysia (8th interschool championship 2009).. pasal debate ni nant sy create new untuk debate.. :D

aku hnye dpt no 3 dlm kelas, 3 pointer, thafiz, kedatangan 100%, dan personality of the year..

ni sahaje yg termampu ku berikan kepada kedua ibu bapa ku..

3 comments:

Zida said...

byk gile skul hang bg award. haha

Dr. Atikah said...

err.. bnyk ek? skola lain x bnyk ke?
em skola aku cume ade 300 lbh orng je..

Ikhwan Muslimun Malaysia said...

xpe2.syukur lah atas apa yg diperolehi