hari-hari dalam hidupku

"hasbunallahu wa ni'mal wakiil, ni'mal maula wa ni'man nashir.. cukuplah Allah sebagai penolong kami, sebaik-baik pelindung dan Dialah sebaik-baik pembantu"

May 24, 2009

Kekejaman Form 5 Al-Farabi 09

walaupun dah 2 batch form 5 yg dah meninggalkan sekolah, tapi aku n kawan2 tetap kata kami yg lahir 1992 (tahun ni form 5) adalah 1st batch setiabudi.. sbb kami lah orng pertama yg msk skola sejak form 1.. aku masuk skola dr darjah 5.. time tu xde batch atas lg.. same waktu darjah 6.. n time form 1 hanya kami 21 orng sahaja dan 1 kelas sahaja waktu tu.. naik form 2 baru sekolah amik bdk smpai form 4.. pape pun kamilah 1st batch of setiabudi!! yeah~! hahha..

ok2.. sekarang aku nak cite pasal kekejaman kami di bio lab SB.. bukan ape pun.. cume kekejaman terhadap 15 ekor katak.. hehehe.. katak tu da mmng smpai ajal nya pun.. ktorng bedah untuk bio.. aku dah update pasal ni kat blog yg lepas.. tp skang aku nak tunjuk gmbr kekejaman yg telah dilakukan tu.. hehe.. sape xberani tgk jgn tgk.. nant xlalu mkn plak.. hehe




baru beli.. 15 ekor..


pengsan pas kene klorofom..



bukak kulit dulu..

errrr...

huhu..


nmpk x??

xtau la nape bnyk sngt paku yg diguna

sape punye katak la ni.. haih..

2 comments:

Anonymous said...

sedih tengok badan katak yang kena potong tu.
isk :(

Dr. Atikah said...

sbnrnye kan amilah, mula2 ktorng kesian.. pastu ckgu kate xpayah la kesian sbb kite nak blajar..
dari kesian, buang rase kesian tu dulu.. lame2 terus jadi kejam terus.. haha