hari-hari dalam hidupku

"hasbunallahu wa ni'mal wakiil, ni'mal maula wa ni'man nashir.. cukuplah Allah sebagai penolong kami, sebaik-baik pelindung dan Dialah sebaik-baik pembantu"

Jun 27, 2009

minggu best~!

salam..
xtahu nak update ape sbnrnya.. hehe..
em nak tahu ape yg best nye??
minggu ni kami form 5 n form 3 gi lawatan ke Arkib Negara dan bangunan Parlimen..
bertolak pukul 8 lbh gitu.. smpai je arkib ade brief skit..
1st time msk arkib negara.. excited tuh..
budak2 form 3 amik bahan untuk dorng nye kerja kursus..
form 5 plak g library.. kalo la ade peluang, nak je tgk bilik simpanan khazanah2 lama..
pastu ktorng g pameran.. pstu g mkn.. agak best la sbb mkn free.. sdp lak tu.. hahaha..
pukul 1 ktorng bertolak untuk ke masjid wilayah untuk solat zohor..
smpai je masjid trus solat then g mkn.. :)

lbh kurang dlm pukul 3 ktorng sampai di bangunan parlimen..
ade jugak skolah lain yg pergi..
kitorng dpt tgk ahli2 parlimen bersidang kat dewan rakyat..
1st time msk tmpat tuh.. best jgak..
rasenye mcm nak berdebat skali je.. hehehhe..
hah~ hp tidak dibenarkan bawa msk.. jadi hp2 sume bg kat cikgu..
2 jam dok situ ktorng msk ke dewan negara untuk dgr taklimat n untuk tnye ape2 soalan yg nak tnye..
pakcik tu wat lwk owh.. haha..
kemudian kami pun blk.. smpai skola kul 6..
g solat asar then blk.. smpai umah je da maghrib.. -the end-

ari khamis lepas ade program 'busana muslimah'..
pertandingan yg diadakan antara pelajar2 pmpan sahaja..
peserta yg menyertai kene berpakaian cantik dan mempersembahkan sesuatu..
kemudian peserta tersebut akan disoal beberapa soalan berkaitan wanita dan islam..
boleh tahan gak soalan2 nya.. heheh..
pemenang bg program ni ialah :

  1. Nurul Amirah bt. Sulaiman
  2. Miss Hanifah Dorosah
  3. Nadia bt. Latiff
kesemua pemenang ni terdiri dr form 5.. haha form 5 the best.. :P
congrats kpd kamu bertiga..

ari jumaat smlm ade report card day.. em best ke? best kot.. haha..
em.. no idea la.. x menarik sngt pun post kali ni.. hua3... =_+ (msk air)

sekian, salam.. :D

1 comment:

Hakim The Lanun said...

woaahhhh cm bes je dpt tgk parlimen tu
eh nnt bulan 8 aku kat putrajaya insyaAllah
haha dtg la tgk ;P